مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 19:092023-07-05اجتماعي

امیرغدیر| چند ایده ساده برای هدیه های غدیری


ماندگار کردن بعضی ایام و اعیاد در ذهن بچه ها کار چندان سختی نیست، فقط کافی است با چند حرکت خلاقانه برایشان خاطره سازی کنیم تا آن ایام هیچ گاه از ذهنشان پاک نشود.

- گروه زندگی- حالا که عید بزرگی چون غدیرخم را پیش رو داریم و دلمان می خواهد این روز را برای فرزندانمان جا بیندازیم و محبت امیرالمومنین (ع) را در وجودشان پرورش دهیم، می توانیم از چند هدیه جذاب کمک بگیریم.

این هدایا دقیقا همان کاری را انجام می دهند که پول سیدها در دوران کودکی خود ما انجام می دادند.

اما چه هدایایی مناسب هستند؟ قطعا هدیه ها باید کوچک، جذاب و متناسب با علایق بچه ها باشند که البته ضمیمه کردن یک خوراکی نقلی، آن ها را خوشحال تر خواهد کرد.

  با هدیه به کودکان در اعیاد، عشق به اهل بیت را در وجودشان پرورش می دهیم گل های شکلاتی؛ یک جذاب خوشمزه شکلات ها عضو جدایی ناپذیر اعیاد هستند که در بهترین حالت داخل زرورق بسته بندی می شوند اما شما می توانید همین شکلات ها را با روش متفاوت تری و در قالب یک گل کاغذی یا نمدی به بچه ها هدیه دهید تا همیشه در ذهنشان بماند و حتی به عنوان یادگاری از عیدغدیر قابلیت نگهداری داشته باشد.

  برای این کاردستی ساده به کاغذ معمولی یا کشی و یا مقوای اکلیلی سفید و زرد، سیخ چوبی، چسب مایع یا حرارتی و مقداری روبان سبز نیاز دارید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیرغدیر| چند ایده ساده برای هدیه های غدیری

امیرغدیر| چند ایده ساده برای هدیه های غدیری